Aquí teniu el calendari de curses de Catalunya. Un calendari d’esdeveniments esportius del nostre pais, on trobareu curses d’asfalt, curses de muntanya, marxes, marxes cicloturistes, duatlons, triatlons, etc…
Podeu filtrar per categories, entrar a la fitxa de cada esdeveniment per trobar informació més complerta i detallada, com distàncies, desnivells, mapes de recorreguts, horaris, etc… i fent click a “tickets” anireu directament a la pàgina d’inscripcions de cada cursa.
I ara, nou mapa de curses geolocalitzades !!!!
Torneig de pàdel que es celebra a Castellar del Vallès durant els dies 29 i 30 de març del 2014
Categories sènior masculina, sènio femenina, i sènior mixta.
Vine a gaudir del pàdel tot el cap de setmana!
Més informació i inscripcions a www.elitesports.com
El proper 27 abril 2014 a les 11:30h, espectacular travessia de 3000m en aigua dolça, en un entorn màgic i encantador.
Més informació i inscripcions a http://www.nedaelmon.com/ca/Travessies/Detalls/13
Primer dels reptes de la Marnaton que es celebra el 10 de maig a Barcelona
Distància 2km individual a les 14h
Distància 2km per relleus a les 16h
Més informació i inscripcions a tots els reptes de la Marnaton a www.marnaton.com
El proper 8 de juny es celebra a Begur la II Marnaton eDreams, amb dues modalitats
– 7km (Desde Aiguablava a Sa Riera) a les 9h
– 3,5km (Desde Sa Tuna a Sa Riera) a les 10:30h
Es tracta se’ns dubte d’una travessa nedant en un entorn incomparable dins les precioses aigües de la Costa Brava.
Per més informació i inscripcions: http://www.marnaton.com/es/inscripciones.aspx
El proper 13 de setembre es celebra la 7a edició de la prova pionera de la Marnaton, de Cap de Creus a Cadaqués, i per tal que tothom pugui gaudir d’aquesta preciosa travessia de 6,5km, s’ha introduït aquest any una nova modalitat de 2km, cobrint el trajecte de Caials a la Platja Gran de Cadaqués.
Modalitat 6,5km:
Hora: 10:00h
Sortida: Cala Jugadora
Arribada: Platja Gran de Cadaqués
Modalitat 2km:
Hora: 12:00h
Sortida: Caials
Arribada: Platja Gran de Cadaqués
Com cada any els més petits tindran la seva prova KIDS per demostrar del que són capaços. Animem a tots els nens i nenes a participar!!
Animem a tots els nens i nenes a divertir-se i aprendre a competir participant a aquestes proves on ells en són els protagonistes.Data: 13/09/2014
Distància: segons edat (de 3 a 16 anys)
Hora: 13:00h
Sortida: Platja Gran de Cadaqués
Més info a la web oficial: http://www.marnatonedreams.com/
Vallter 2.000 el proper dissabte 27 acollirà la cursa d’esquí de muntanya: XII Cronovallter – Territori d’Isards.
L’Ski Club Camprodon organitza una cursa d’esquí de muntanya per a tots els aficionats d’aquesta modalitat, amb dos recorreguts de diferents nivells.
Programa dissabte, 27/12/14:
Horaris:
08:30h Inscripcions
11:00h Sortida
13:00h Repartiment de premis i botifarrada per tothom (cafeteria Marmotes o sala polivalent en funció del temps)
14:00h Clausura
Lloc de sortida: Aparcament de baix de Vallter 2000 (inici del telecadira del Xalet, cota 2.000m.)
Inscripcions:
A la FEEC
De 8:30 a 10:00 al mateix lloc de sortida.
Opcionalment es podran comprar tiquets a preus especials per dinar en algun restaurant de l’estació.També es podran comprar tiquets a preu especial per acompanyants per pujar a la zona d’arribada amb telecadira.
Material obligatori i reglament:
El material obligatori serà l’especificat al reglament d’esquí de muntanya 2014 de la FEEC
Preus:
Socis SCC, Júniors i cadets 10€
Federats 15€
No Federats 20€
Recorregut A Ascens al Pic de Bastiments (cota 2881 m).
Desnivell 881m. Distància 4.20 km.
Categories sèniors, promesa i júniors maculí
![]()
Recorregut B Ascens a la cafeteria de Marmotes (cota 2480 m).
Desnivell 480 m. Distància 2.60 km.
Categories júniors femení, cadets i populars.
![]()
Inscripcions a http://inscripcions.feec.cat/index.php?arxiu=fitxa_esdeveniment&id_esdeveniment=58
Excursió travessa nedant pel Congost de Mont-Rebei
Descripció de la travessa:
Arribarem fins el parking de la Masieta des d’on embarcarem direcció sur i on, en breu, ja trobarem el congost de Mont-Rebei i després d’una aturada on disfrutarem d’aquest meravellós paratge tornarem fins al punt de partida.
Fitxa Tècnica:
Dia : Dissabte 5 de setembre del 2015
Sortida: La Masieta 10h
Arribada: La Masieta 13h
Distància : 3km y 6km
Duració activitat : 2 y 3 hores.
Per la tarda es podrà fer ús recreatiu dels kayacs fins les 18:00h.
Normativa:
És obligatori que el nedador vagi amb un acompanyant com a mínim en kayac individual o doble
Material recomenable per l’acompanyant del nedador: Calçat i roba d’aigua o de recanvi, ulleres de sol, cinta per a les ulleres de sol, gorra i protecció solar.
Material recomenable per al nedador: tratge de neoprè, ulleres de naatació i gorro de silicona de color groc
Preu de 40€ en cas de Kayac individual o 60€ en kayac doble que inclou assegurança del nedador, acompanyants i lloguer del Kayac. Teniu temps fins al 31 d’agost!!
Inscripcions a: https://docs.google.com/forms/d/1BeF_WFqjDyxyjxvt7GpmbuiJn1h94aY5byA8ghCYXr8/viewform
Els proper dies 30 i 31 de març de 2019 es celebra a Andorra la cursa de esquí de muntanya TRAVESSA LES 2 VALLS
Dos dies de pura competició d’esquí de muntanya amb una única classificació. Una competició per parelles, reprenent els orígens d’aquest esport.
La Travessa Ransol La Serrera i l’Ecoa Skimo Race , uneixen esforços i ofereixen un cap de setmana de pura competició, esport i natura.
- 30 de març – Travessa Ransol – La Serrera
- 31 de març – ECOA Skimo Race (Travessa Valls d’Ordino)