Inscripcions Obertes Cursa per l’Esperança

Ja estan obertes les inscripcions per la primera edició de la Cursa per l’Esperança, organitzada pel Club La Sansi i FEDER (Federacion Española de Enfermedades Raras)

La cursa es cxelebrarà el proper 26 d’Octubre al Parc del Fòrum de Barcelona, en les modalitats 5km o 10km

Es tracta d’una cursa sobre asfalt, i de caràcter solidari, ja que el principal objectiu és conscienciar a la gent de la gran quantitat d’afectats que hi ha per enfermetats “extranyes” (3 milions de persones a Espanya i 500.000 persones a Catalunya) i reunir fons per la investigació i ajuda d’aquestes enfermetats.

Podeu trobar més informació al calendari d’Esportistes.cat: https://www.esportistes.cat/ai1ec_event/cursa-per-lesperanca-feder

logocursaesperança

Deixa un comentari