Barnatresc – Caminades per Barcelona

Coneixeu Barnatresc?

Es tracta d’una fantàstica iniciativa a través de la qual podreu realizar caminades per Barcelona, i que preten que redescobrim Barcelona, caminant, fent esport, fent salut, tot gràcies a les entitats excursionistes que formen l’Associació d’Entitats Excursionistes del Barcelonès (AEEB) i amb el suport de l’Institut Barcelona Esports de l’Ajuntament de Barcelona 

Les caminades són gratuïtes, no cal inscripció prèvia, i també pots aconseguir el carnet Barnatresc.

barnatresc CarnetBarnatresc

A la plana web oficial de Barnatresc ( http://www.euro-senders.com/barnatresc/index.htm ) , podreu tenir en tot moment informació actualitzada i detallada de les properes caminades, així com un calendari de les caminades que ja estan programades (veure imatge)

barnatresc calendari

I a la mateixa plana web, podeu veure com Barnatresc és més que un seguit de caminades, i fomenta molt la part social d’aquests esdeveniment, ja que compta també amb un concurs de vivències, concurs fotogràfic, i els actes de premis a la participació.

 

Deixa un comentari