El tèxtil de compressió ASICS amb la tecnologia Muscle Support conquereix l’inici de la tardor amb una amplia campanya de comunicació
#RUNANDRUN #SUPÉRATE
@ASICSspain
Demostració de producte per a corredors
ASICS entrarà amb molta força aquesta tardor amb els productes de compressió de tecnologia MUSCLE SUPPORT per a corredors i una de les moltes accions que farà serà un seguit de demostracions del seu producte en diferents punts de venta. Amb aquesta acció, que recolza la campanya RUN AND RUN de la marca, els corredors podran comprobar in situ els beneficis del tèxtil de compressió ASICS, de forma completamentb GRATUITA i asesorada per experts.
Tota la informació sobre dates i punts de venta on es realitzaran els tests de demostració ls podeu consultar a través del link: http://www.asics.es/
Entre tots els assitents a cadascuna de les sessions es sortejaran dorsals per curses de la zona i nomès pel fet de presenciar-les es rebrà un val de 10€ que podrà ser bescanviat en el termini d’un mes en la compra de productes de tèxtil ASICS com samarretes, tallavents, malles o pantalons.
Nova col·lecció i campanya de comunicació
La nova col·lecció tardor/hivern de tèxtil de compressió ASICS amb tecnologia MUSCLE SUPPORT es la protagonista a partir d’aquesta setmana d’una ambiciosa campanya de comunicació que la firma japonesa posa en marxa per conquerir a tots els runners amb esperit RUN AND RUN
La història d’una corredora que torna del seu entrenament però decideix doblar la sessió quan veu que el seu veí surt a entrenar i l’invita a acompanyar-la, torna a ser la protagonista però en aquest cas amb els nous outfits de la col·lecció, que apart de nous colors incorporen també novedoses tecnologies.
El color rosa i negre per a dona, amb detalls en groc i blau, i el negre per home, amb detalls en taronja, són les propostes d’ASICS per al seu tèxtil Muscle Support durant els propers mesos. Gràcies a les tecnologies, teixits i estructura del propi disseny, aquestes peces de roba faciliten al corredor mantenir una correcta postura corrent al mateix temps que redueixen les vibracions musculars contribuint de forma notable tant en el nivell de confort com de rendiment. A més a més, les noves Leg Balance Tight incorporen una nova franja d’horitzontal de compressió que ajuda a millorar la subjecció de la ròtula i el tendó rotulià.
ASICS mostrarà la seva nova campanya a través de varios canals. En TV un spot de 20’’ es podrà veure a partir del 20 d’octubre en horari prime time en televisions convencionals així com en els descansos dels partits de futbol del FC Barcelona i Reial Madrid.
En premsa escrita la campanya es centra en mitjans verticals d’enorme prestigi editorial entre els corredors.
ASICS també posarà en marxa accions de Street Marketing en zones de running clau de Madrid, Barcelona i València. Entre algunes d’aquestes accions s’inclou l’habilitació de punts d’avituallament que sorprendran al corredor en zones molt habituals per entrenar. La primera d’aquestes accions es va dur a terme el passat cap de setmana a València, i es faran algunes més en llocs com la Carretera de les Aigües a Barcelona.
També RUN AND RUN serà protagonista en altres espais de la via pública com autobusos o tranvies de Madrid, Barcelona i València.
VIDEO: