Ja han obert inscripcions per la Salomon Run Barcelona que arriba de nou el proper 19 d’abril
La cursa proposa 10km de distància per un recorregut singular per llocs embnlemàtics de Barcelona com MNAC, Estadi Olímpic, Torre Calatrava y Torres Venecianes, buscant nous recorreguts que s’amaguen per la ciutat.
Després de l’èxit de convocatòria de 2014, aquest any s’amplia la xifra de dorsals fins a 2.000
Les inscripcions estan obertes fins al 15 d’abril i es poden realitzar a través de la pàgina web de la cursa
Descobrir un munt de possibilitats que ofereix la ciutat per trobar una xarxca de camins, dreceres, escales, parcs,camps,ponts… alternatives que ajuden a fugir de la rutina, que ens apropen a l’aventura del running. Fidel a aquesta filosofia Salomon organitzarà el proper 19 d’abril la segona edició de la Salomon Run Barcelona, una cursa diferent que aquest any presenta interessants novetats.
En el 2014 un total de 800 participants van viure l’aventura del running que Salomon proposava i fruit de l’èxit de la convocatòria aquest any s’amplien dorsals fins la xifra de 2.000. La cursa proposa una distància de 10km amb un desnivell positiu acumulat de 200m per un traçat singular, amb esperit aventurer, que presenta interessants novetats i recorrerà llocs emblemàtics de la Muntanya Màgica. La sortida i arribara de la Salomon Run Barcelona serà a la Plaça Puig i Cadafalch i el grup s’estirarà pujant per les escales amb vistes al MNAC i passarà per l’Avinguda de l’Estadi, vorejant el Palau Sant Jordi, Estadi Olímpic y Torre Calatrava, el camí de la Foixarda, el Passeig de Sana, el Museu d’Arqueologia, la plaça Puig i Cadafalch, Fira de Barcelona y las Torres Venecianes, entre d’altres localitzacions tant espectaculars com les escales del passeig Jean Forestier. Tot, sempre, buscant els llocs més desconeguts i nous camins que s’amaguen per la ciutat.
El preu de la inscripció és de 15€ i inclou com a regal una samarreta tècnica Salomon.
FOTO de Guillem Casanova